Líbí se vám náš festival? Můžete přispět na jeho chod!Fair Play festival je jednodenní událostí, která svým návštěvníkům nabízí ZDARMA možnost vyzkoušet desítky netradičních sportovních, uměleckých a dalších kreativních aktivit. Ty pro nás v drtivé většině chystají a zajišťují ve svém volném čase, z radosti z pohybu a s vidinou vlastní prezentace partnerští sportovci a umělci bez nároku na honorář. Stejně je na tom také náš šestičlenný organizátorský tým a skupina věrných dobrovolníků.
I přesto si pochopitelně festival takové velikosti (pravidelně přes 1 000 návštěvníků - od nejmenších dětí přes teenagery až po rodiče či prarodiče) vyžádá nevyhnutelné náklady spojené s dopravou, nákupem nutného materiálu, pronájmem techniky a sportovního vybavení nebo zajištěním kvalitních hygienických a zdravotnických podmínek. V tomto ohledu jsme každoročně nuceni se spoléhat na štědrost našich sponzorů a partnerů, jelikož se náklady pohybují v řádech desítek tisíc korun, které nejsme schopni svou neziskovou činností pokrýt. Pomůže nám přitom třeba i podpora ve výši pouhých pěti či deseti tisíc. V případě zájmu nás, prosíme, kontaktujte na adrese milujeme@fairplayfestival.cz! Nejvhodnější formou sponzoringu je v současné době finanční podpora, nicméně i v některých oblastech dodávky materiálů či služeb bychom uvítali pomocnou ruku či slevu... Na co potřebujeme peníze:
■ pronájem sportovního vybavení (rampy, překážky, vesty, helmy, kola...) ■ pronájem technického vybavení (lešení, stany, stoly, vysílačky, kabeláž...) ■ nákup stavebního a spojovacího materiálu, nářadí a nástrojů ■ zajištění nepřetržitého dohledu záchranné služby a zdravotníků ■ zajištění logistiky a úhrada cestovních dokladů Jaké služby a materiály by nám pomohly: ■ zapůjčení/darování nářadí a stavebních pomůcek ■ palety (určené na vyhození, ale pevné a použitelné) ■ zapůjčení vodního čerpadla ■ graffiti spreje ■ potravinářské fólie ■ OSB desky, prkna a fošny ■ logistika (dodávky, kamion, řidiči...) Co jsme schopni nabídnou na oplátku: ■ logo/loga či jiná viditelná reklama v místě akce na exponovaném místě ■ logo na plakátu a dalších tiskovinách ■ logo v oficiálním aftermovie festivalu ■ zařazení mezi partnery na webu ■ prezentace partnera na FB stránce a v oficiální FB události ■ workshop či exhibice námi nabízených aktivit na akci partnera |